Müşteri Tipine Göre İletişim ve Satış Teknikleri

Sonuç

Toplam Süre: 39dk
İletişimde en önemli etken karşı tarafla olan uyumdur. İletişimde farklı insan üslupları vardır. Bu üsluplara karşı farklı şekilde iletişim kurarak başarılı olmanın sırlarını bu eğitim setinde bulabilirsiniz. Bu eğitim setinde, uyum sağlanması için neler yapılması gerekir, iletişim üsluplarının incelenmesi, analitik müşteriler ile uyum sağlamak, yönlendirici müşterileri tanımak, dışa dönük ve cana yakın müşteriyle nasıl uyum sağlandığı konuları anlatılmıştır.
Sitemizde ve uygulamamızda çerezler ve benzer teknolojiler kullanılmaktadır. Bilgi almak için Çerez Aydınlatma Metni’ni inceleyiniz.
Siteyi ve uygulamayı kullanımınızı analiz etmek ve tercihlerinize göre kişiselleştirmek için çerez ve benzer teknoloji kullanımına izin veriyorsanız "Kabul Ediyorum" seçeneğini tıklayınız.